środa, 14 maja 2008

Pomoc Monice Kuszyńskiej

Komunikat 21.09.2006

Kochani! Pragnę z całego serca podziękować za pomoc, jaką okazaliście mi w tak trudnych dla mnie chwilach. Jestem ogromnie wzruszona faktem, iż jest wokół mnie tak wiele otwartych, przepełnionych dobrocią serc. Nie przypuszczałam, że mam tylu Przyjaciół, brak mi słów, by wyrazić moją radość i wdzięczność… Wierzę, że dzięki Waszemu wsparciu i z Bożą pomocą odzyskam zdrowie i dane mi będzie zaśpiewać dla Was najszczerzej i najpiękniej jak potrafię. Całym sercem dziękuję!

Monika Kuszyńska

Te słowa podziękowania wpłynęły od Moniki do Polskiej Fundacji Muzycznej z prośbą o przekazanie ich wszystkim, którzy od dnia wypadku ją wspierali i nadal wspierają.

PFM pragnie poinformować, że tylko do 30 września 2006 działać będzie charytatywna stacjonarna linia telefoniczna. Według informacji uzyskanych 20. września z Telekomunikacji Polskiej, zarejestrowano 20.560 połączeń, co oznacza 41.736,80 zł. Wszystkie pozyskane w ten sposób środki zostaną przeznaczone na rehabilitację Moniki. Dlatego bardzo prosimy o kolejne telefony, na działającą jeszcze przez tylko przez 10 dni linię.

Czynne jest też konto dla dobrowolnych wpłat na ew. operację i rehabilitację Moniki Kuszyńskiej, na którym zanotowano dotychczas 20.253,48 zł.

O pozyskiwaniu i wydatkowaniu kwot na leczenie Moniki informować będziemy sukcesywnie do końca trwania zbiórki publicznej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz